دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

این وبلاگ قراره فضایی باشه برای حرف زدن من. البته نه به وسیله‌ی دهان، بلکه به وسیله‌ی دست‌هایی که تایپ می‌کنند!

بايگاني

مثلا عمل به قول!!!

شنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۱۵ ق.ظ

با خودم قرار گذاشته بودم هر روز پست بذارم و حالا بخش تنبلانه‌ی وجودم پشیمونه :دی

ماه رمضون قراره برنامه خوابمو عوض کنم مثل همیشه و مثل خیلیا، یعنی از اذان صبح بخوابیم تا اذان ظهر!! و از اذان ظهر هم تا اذان صبح بیدار :)) ولی خب امسال سرگرمی‌ای برای بیدار موندن ندارم :(

این الآن به عنوان پست قبوله؟ :دی

نظرات (۶)

حتی اگه سرگرمی هم نداشته باشی ریتم ماه رمضان برای خواب اینجوریه که ناخوآگاه تا اذان صبح بیداری و بعد تا اذان ظهر میخوابی :|


بله ب دعوان پست قبوله :دی
پاسخ:
بله ریتم همه اینطوره انگار :)
  • یک نویسنده
  • نه قبول نیست...
    پاسخ:
    ایموجی بغض در گلو...
    بعد ذکر و دعا و توسل، همراه با ظرفی تخمه، به تماشای سریال بنشینید
    پاسخ:
    اشکال اینجاست که اسباب سریال بینی مون امسال نیست 

  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • حاج مهدی فتواشو دادند!!:))

    اگه مثل ما امتحاناتی تو این ایام پربرکت ندارید، همونی که حاج مهدی گفت بعلاوه کتاب خوب!
    پاسخ:
    ایده خوبیه، دعا و قرآن و کتاب :)
    ان‌شالله خوب بدید امتحاناتتونو
    سلام 
    معنی قران رو بخونید مثلا! :)
    پاسخ:
    سلام
    بله ماه رمضان بهونه خوبیه برای خوندن معنی قرآن :)
    ما که بو امتحانا نمیتونیم ریتم ماه رمضون طوری، این وظیفه ای که به دوشمون گذاشته شده، رو به انجام برسونیم🙃
    نامرداااا😭
    پاسخ:
    من موقع امتحانا هم ریتمم همین بود، شب امتحان بیدار بودم تا صبح، از جلسه امتحانم که برمیگشتم ۴-۵ ساعت میخوابیدم :دی
    در واقع ما ۳۰٪ ادما اینطوری بودیم :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی