دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

این وبلاگ قراره فضایی باشه برای حرف زدن من. البته نه به وسیله‌ی دهان، بلکه به وسیله‌ی دست‌هایی که تایپ می‌کنند!

بايگاني

خرید عید

پنجشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۱۵ ب.ظ

جدیدا اینطوری شدم که میرم یه متن عریض و طویل می‌نویسم با کلی جزئیات، با کلی شاخه و برگ و عملا همه‌ی حرف‌هامو توش می‌زنم.(اشاره به نام وبلاگ)

بعد که نوبت به ویرایش می‌رسه پشیمون میشم و یه خلاصه ازش استخراج می‌کنم و اینجا منتشر می‌کنم!

و حالا خلاصه‌ی امروز :

مامانم خرید‌های عید من رو دید، کارد می‌زدی خونش در نمی‌اومد :|


پ ن : مهمون دیشب خندوانه رویا تیموریان بود و من تازه فهمیدم که ایشون چقدر پرانرژی و چقدر شوخ و چقدر باهوش و چقدر بااستعداد هستن ^_^

نظرات (۳)

  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • عجب خریدی:/
    پاسخ:
    قابل شما رو نداره
    عجب :))
    پاسخ:
    بله :)
    =))
    ببین چه خریدی بوده...
    پاسخ:
    به نظر من که خیلی خوبه ؛)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی