دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

این وبلاگ قراره فضایی باشه برای حرف زدن من. البته نه به وسیله‌ی دهان، بلکه به وسیله‌ی دست‌هایی که تایپ می‌کنند!

بايگاني

آسمان شب

شنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۵، ۰۲:۵۰ ق.ظ

سیاوش صفاریان‌ پور هر هفته جمعه شب‌ها، طرف‌های ساعت ۱۲، وقتی برنامه‌ی آسمان شب تموم میشه، قبل از خداحافظی میگه «اگر از دیدن آسمان شب لذت می‌برید، تماشای آن را به دوستان خود پیشنهاد کنید»

و حالا منم چند هفته‌ای هست که از دیدن آسمان شب لذت می‌برم و همینطور چند هفته‌ای هست که حسرت می‌خورم از اینکه چرا قبلا با اینکه کلی از این برنامه تعریف شنیده بودم و گاه گداری گذرم به برنامشون می‌خورد، تماشاشون نکردم! حالا هم می‌خوام تماشای آن را به دوستانم پیشنهاد کنم.

فکر کنم معلومه که خیلی ذوق زده‌ام از امشب. خیلی وقت بود چیزی اینطوری مثلِ آشکارسازیِ موجِ گرانشیِ حاصل از برخوردِ دو سیاه چاله‌ با جرم‌هایی چندین برابرِ جرمِ خورشید شگفت زده‌ام نکرده بود!!!! و احساس می‌کردم که خیلی وقت بوده که با ذوق چیزی رو برای کسی تعریف نکرده بودم، مثل امشب که برای مامانم از گذر عطارد می‌گفتم و بماند که فقط داشتم حرف‌های مهمون‌های برنامه رو ترجمه می‌کردم.

مثل نوجوونی تشنه به علم شده بودم انگار. انگار دوباره جوون شده بودم :|

نظرات (۳)

بهتون  تبریک میگم که چنین ذوقی کردی . فقط برنامه آسمان شب نبین، خود آسمان شب و روز رو هم ببین :)
عید رو هم پیشاپیش  تبریک می گویم .
پاسخ:
ممنون
اگه فرصتی باشه و بشه چیزی دید هم لذت میبرم، قبلا سرگرمیم تماشای اسمون شب توی مسافرتای بین جاده ای بود، اخه معمولا توی جاده ها الودگی نوری کمتره
این برنامه «آسمان شب» سال‌هاست برنامه مورد علاقه منه؛ برنامه‌اش عین «آسمان شب» پر از آرامش و جذابیته...
پاسخ:
چقد خوش به حالتون بوده که چند ساله بیننده برنامشون هستین
 یکی از اسرار آمیز ترین خلقت پروردگار 
 همین آسمان و کهکشان هاست ..
 منم از این علم همیشه شگفت زده شده ام 
پاسخ:
بله واقعا ادم همیشه شگفت زده میشه و مدام یاد عظمت خدا میوفته
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی