دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

این وبلاگ قراره فضایی باشه برای حرف زدن من. البته نه به وسیله‌ی دهان، بلکه به وسیله‌ی دست‌هایی که تایپ می‌کنند!

بايگاني

یک . هم توی تابستون باید از گرما له له بزنیم، هم توی زمستون! :|

دو . خب دو تا لباس کلفت بپوشید و بذارید ما هم یه کم از این هوای خنک زمستونی لذت ببریم :)

سه . لذتی که زیر پتو رفتن توی هوای سرد داره رو نشستن زیر باد کولر توی هوای گرم نداره به خدا :| (و به همین نسبت رابطه ی کاپشن با هوای سرد رو در نظر بگیرید در برابر لباس نازک در برابر هوای گرم :|)

یک + دو + سه = عاشق هوای سردم :)

نظرات (۵)

  • شیکسون (^_^)
  • من که قانع شدم :))
    هرچند از یخ کردن پاهام و از عرق کردن تابستونی هم بدم میاد :دی
    پاسخ:
    قبول داری یخ کردن پا راه حل داره و میشه رفعش کرد ولی جلوی خیس شدن از عرق تابستون رو نمیشه گرفت؟ 
  • گریزان هستم
  • سرما بیست،گرما هفت
    پاسخ:
    بله :)
  • محمد روشنیان
  • حس مرموزی که سرما میده کلاً لذت بخشه
    پاسخ:
    بله خیلی
  • ( ک) شباهنگ
  • زمستان گرچه بخاطر برف زیاد دوست دارم ..
    ولی در مقابل سرمایه خشک و باد سرد ناتوان هستم 
    پاسخ:
    سرمای خشک و باد هم دوست دارم من :)
    کلا همشو قبول دارم و از گرما فراری ام. جرئتم ندارم یه ذره لای پنجره رو باز بذارم کل خونه میریزن سرم :/
    پاسخ:
    منم دقیقا :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی