دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

این وبلاگ قراره فضایی باشه برای حرف زدن من. البته نه به وسیله‌ی دهان، بلکه به وسیله‌ی دست‌هایی که تایپ می‌کنند!

بايگاني

تعارف نکردم ولی تعارف پنداشته شد!

چهارشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۵، ۰۱:۵۵ ق.ظ

یه وقت‌هایی هست که یه سری کلمه‌ها یا عبارات هستن که رو دلمون می‌مونن تا حداقل یکبار شده توی عمرمون ازشون استفاده کنیم و بعدش بگیم آخیش بالاخره منم این کلمه‌ی قلبمه سلمبه یا این عبارت خفن رو توی جمله استفاده کردم‌‌. صد در صد همه تجربه‌اش رو داشتن.

حالا امشب فرصتی برای من پیش اومد که بتونم به کسی بگم :«اشکال نداره عزیزم، هر طوری راحتی»

ولی خب دختر خوبی شدم و نگفتم :)))


پ ن : نمی‌دونم اولین بار کِی و به کی قراره بگم :|

نظرات (۵)

بابا اینکه خیلی کاربرد داره. من n بار گفتم :دی
پاسخ:
خیلی کاربرد داره؟!؟! :(
  • ( ک) شباهنگ
  • به نظر من به دوستان مجاری بگو ..
    بگو ..حتما کامنت بنویسید ..
    ولی اگر ننوشتید ..
    اشکال نداره هر طوری که راحت هستید :)
    پاسخ:
    این به نظر مودبانه میاد ولی باز سخته گفتنش :)
  • داداش مهدی
  • من این جمله رو به همه عالم و آدم گفتم! :))
    الان در تلاشم بگم "اسائه ادب نباشه"، ولی خیلی رسمیه نمیتونم!
    پاسخ:
    احتمالا باید یه ادم میانسال یا پیر که خیلی با شخصیت و با سواده رو پیدا کنید بعدم اسائه ادب کنید :)))
    من تا دلت بخواد گفتم در حالیکه اصلا هم دلم نمیخواسته هرطور که راحته باشه 
    پاسخ:
    پس میشد بگی :
    اشکال نداره عزیزم، هر طور من راحتم، باش :)))
  • آرزو ﴿ッ﴾
  • اعتراف می‌کنم الآن دنبال جمله‌ای بودم که شما بتونی در جواب اینو بگی ولی پیدا نکردم!
    پاسخ:
    اشکال نداره عزیزم هرطور راحتی :))

    به این معنی که اشکال نداره اگه پیدا نکردی، هرطور راحتی! :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی