دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

این وبلاگ قراره فضایی باشه برای حرف زدن من. البته نه به وسیله‌ی دهان، بلکه به وسیله‌ی دست‌هایی که تایپ می‌کنند!

بايگاني

12 . دلخوشی های کوچک زندگیِ من

يكشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۵، ۰۳:۱۸ ق.ظ


وقتی یه نفر از رانندگیم تعریف کنه


منظورم از این تعریف کردن‌های الکی نیست! از اونا که وقتی به مامانم میگم نترسه، الکی ازم تعریف می‌کنه تا بگه نترسیده رو نمیگم. یا از اون تعریف کردن‌ها که مادربزرگم وقتی داره پشت سر هم ذکر میگه و صدقه می‌اندازه که مبادا تصادف بکنم رو هم نمیگم:| همچنین از اونا که بابام وقتی یه مهمون رو سوار کردیم و میخواد ترس مهمون‌ها رو از بین ببره رو هم نمیگم :| (ترس این دوستان ساختگیه! یعنی اتفاق خارجی ترسناکی وجود نداره، اونا از اتفاقی می‌ترسن که خودشون تصورش میکنن و بش پر و بال میدن و احتمال رخ دادنش کمه و یا احتمال رخ دادنش به همون میزانیه که توی موقعیت‌های دیگه ممکنه رخ بده، موقعیت‌هایی که اتفاقا توشون اصلا نمی‌ترسن مثل موقعیت رانندگی افراد میانسال و بعد از آن!!!)


تعریف کردن واقعی منظورمه. از اونا که فقط و فقط یه نفر بلده :)


پ ن : من از اون دخترهایی هستم که اگه ببینن یکی داره پشت فرمون به جنسیتشون نگاه می‌کنه و پشت سر هم برچسب بشون میزنه زود عصبانی میشن. از اون دخترها که بعضی وقت‌ها کارایی می‌کنن تا به بقیه ثابت کنن این فکراشون درباره رانندگی خانوما الکیه و در عین حال خیلی هم زشته :/


پ ن : توضیحات این سری پست‌ها


نظرات (۵)

  • زهرا هستم
  • من از اون دخترهایی هستم

    :|
    بخدا اگه 1% فکر میکردم تو دختر :|
    حتی با اون پست لاک زدن :))
    اینقدر خنگ بودم نمیدونستم -_-
    پاسخ:
    خیلی خندیدم :)
    بله فکر کنم دختر باشم ;) :))
    نگو اگه بخوای ثابت کنی شده با پسره مسابقع می دی
    پاسخ:
    مسابقه؟ نه تا حالا ندادم...
    در حد با سرعت رانندگی کردن و سبقت گرفتن و اینا منظورم بود :دی
    سلام .همین که اراده قوی داری خودش خیلی یه .
    به امید روزی که منم مثل تو از این تعریف ها بشنوم آخه چند ساله که میگم آموزش میبینم میگم سال بعد . 
    پاسخ:
    ممنون :)
    ایشالا این روند گواهینامه گرفتن و اعتماد بزرگترا رو جلب کردن و ماشین گرفتن براتون راحت تر و زودتر انجام بشه :)
  • داداش مهدی
  • دستی می‌کشید مثلا؟‌ :))

    این مسئله نگران شدن سرنشینای ماشین،مبتلای آقایونم هست. کلا سرنشینای ما تصور میکنن یه نابینا نشسته پشت فرمون!
    پاسخ:
    دستی؟!!
    نه دیگه خیلی مثبتانه اثبات میکنم :)))
    بله مبتلای همه اس تا قبل از میانسالی!
  • ( ک) شباهنگ
  • اصولا رانندگی زیاد به جنسیت بستگی نداره ..
    بلکه به تسلط و شعور آن بستگی  دارد ..
    پاسخ:
    بله دقیقا :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی