دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

این وبلاگ قراره فضایی باشه برای حرف زدن من. البته نه به وسیله‌ی دهان، بلکه به وسیله‌ی دست‌هایی که تایپ می‌کنند!

بايگاني

برای جلوگیری از انفجار!

پنجشنبه, ۹ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۵۴ ق.ظ

ناراحت و عصبانیم از دست یه نفر

به خاطر اینکه کاملا نفهمیده و نسنجیده، تعارف تیکه پاره می‌کنه و بابت این تعارف تیکه پاره کردنش این دهن منه که باید چیز شه :|

آبروی من هم هر چقدر که کم بود پیش اون افراد، الان دیگه نیست و نابود شد به خاطر این آدم :|


پ ن : اینجا نوشتم شاید دلم خنک شه، چون متاسفانه اصلا ذره‌ای از عصبانیت یا ناراحتیم رو به این آدم ابراز نکردم ⁦⁦>:( 

نظرات (۳)

  • شیکسون (^_^)
  • مهمون دعوت کردنای بابام یادم افتاد :))
    پاسخ:
    ای‌کاش در همین حد بود، حداقل آبروم دست نخورده باقی می‌موند ؛)
  • ....همنشین عقل ....
  • اعصابت خورد نکن....
    به وبلاگ من سر بزنید.ً
    پاسخ:
    حتما :|
  • زهرا هستم
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    ****** ** ***** **** **** **** :| 

    نمیدونم چرا حس همدردی کردم دهنم باز شد :| 
    اگه دوست نداشتید تایید نکنید :))
    پاسخ:
    اگه قصد فحش دادن بود که خودم میدادم :دی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی