دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

این وبلاگ قراره فضایی باشه برای حرف زدن من. البته نه به وسیله‌ی دهان، بلکه به وسیله‌ی دست‌هایی که تایپ می‌کنند!

بايگاني

سلام... اسمت چیه؟ ... با من دوست میشی؟!!!

سه شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۲۲ ق.ظ

بازم نمیدونم این چه حکمتیه که آدما وقتی یه وبلاگ می‌سازن از اول توش پست‌های خوب خوب می‌نویسن، پست‌های زیاد و متنوع و این حرفا... ولی هیچ کسی وجود نداره تا این پست‌ها رو بخونه. بعد از یه مدتی هم که کم کم وبلاگشون شروع به خونده شدن کرد، کسی نمیره اون پست قدیمی خوب‌ها رو بخونه! یا اگه هم میره میخونه نظری ندارن معمولا! اصلا شاید همه وبلاگ‌ها اینطور نباشنا. ولی من دلم میخواد اینطور بهش نگاه کنم که اکثرا اینطورن ؛)

آخه اوایل شروع یه وبلاگ شیرین تره! آدم پر انرژی تره، بیشتر وقت میذاره، کمتر بی اعصاب میشه... خیلی خوبهههه...

نظرات (۶)

فکر کنم منم یه مدت دیگه به این معظل دچار شم ولی خب شما دلی بنویس به هرحال واسه خوندش آدم زیاد هست من خودم تقریبا همشو خوندم فکر کنم. 
پاسخ:
دلی نوشتن... ایده ی خوبیه :)
ممنون از شما ;)
ولی من وقتی وبی رو باز میکنم تقریبا همه پست هاشو میخونم!
بعد یجا نظر میذارم!
پاسخ:
حتی اگه اون وب آرشیو چندین ساله داشته باشه؟ ؛)
  • آرزو ﴿ッ﴾
  • منم بالاخره کلِ آرشیو رو می‌خونم حتی اگه چندساله باشه، به‌هرحال یه بیکاریِ چندساعته که کار دیگه‌ای نداشته‌باشم پیش میاد دیگه.
    پاسخ:
    ممنون از شما ؛) 
    نه.. نمی دونم.. شاید اولای اولین وبلاگ آره..
    که البته اون موقع یه جوجه ی 13 ساله بودم که الان وقتی می خونمشون آب میشم از خجالت.
    پاسخ:
    ای کاش میشد ما هم بخونیم نوشته های ۱۳ سالگیتونو :)))

    اگه یه وبلاگ با سلیقم سازگار باشه ۲۰۰ سال آرشیو داشته باشه باز هم همه رو میخونم! 

    پاسخ:
    Oh man!!!
    این پست مال سه سال و نیم پیشه! 
    یعنی من سه سال و نیمه که اینجا می‌نویسم!!
    باز خوبه ۲۰۰ سال نیست :))
  • لیانا وزیری
  • اتفاقا من وقتی یه وب جدید رومیبینم و آخرین پستش پس میخونم و خوشم میاد،معمولا میرم چند تا پست اولش رو هم میخونم.

    پاسخ:
    جالبه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی