دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

این وبلاگ قراره فضایی باشه برای حرف زدن من. البته نه به وسیله‌ی دهان، بلکه به وسیله‌ی دست‌هایی که تایپ می‌کنند!

بايگاني

...

يكشنبه, ۲۹ بهمن ۱۴۰۲، ۰۲:۴۲ ب.ظ

و در ادامه پست قبل پارسال هم من یه پروسه طولانی و سنگین burnt out  شدن رو تجربه کردم. خودم فکر میکردم چون کار دوم رو شروع کردم و همزمان رفتم خونه خودم اینطوری شدم. ولی الان میتونم بگم، تنها عامل خستگی شدید من کار اولم بود و کم بودن فضا برای استراحت.

حتی کار دوم فرصتی برای رفرش شدن بود و چه بسا اگه کار دوم رو نداشتم زودتر زمین میخوردم از خستگی.

کار اول انرژی من رو فرسایشی میخورد. به خاطر وضعیتم توی خونواده هم فضای استراحت نداشت و افتادم.

الان وضعیت مشابه پارسال نیست، ایشالا سال بعد اگه زنده بودم باز میکنم ماجرا رو وبلاگ جان.

نظرات (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی