دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

این وبلاگ قراره فضایی باشه برای حرف زدن من. البته نه به وسیله‌ی دهان، بلکه به وسیله‌ی دست‌هایی که تایپ می‌کنند!

بايگاني

...

يكشنبه, ۱۳ شهریور ۱۴۰۱، ۰۸:۴۵ ب.ظ

حوصله این دختره رو ندارم. بی‌ملاحظگیش توی حرفایی که می‌زنه و رفتارش اذیت‌کننده‌اس! و من فقط می‌شنوم و رد می‌کنم.

اون دختره هم خیلی بد نمایش بازی می‌کنه. اونم صرفا رد می‌کنم.

بی‌اعتمادی پیش‌فرض اون آقا دیگه خونم رو به جوش میاره.

و بی‌تفاوتی و جدی نگرفتن‌های اون یکی هم تا مرز گریه من رو می‌بره. 

آقای اتاق بغلی هم حساسیتش مثل شیشه‌اس. کمال‌گراست و بدش میاد کسی بهش انتقاد کنه.

آدم حساب نکردن‌های میز تهی رو هم از توانم خارج کردم. یه دیوار بلند کشیده دور خودش و مثلا تیمش.

حیف انرژی‌ای که به پای اینا صرف کردم. دیگه بسه‌شونه. لیاقتش رو ندارن.

نظرات (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی