دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

این وبلاگ قراره فضایی باشه برای حرف زدن من. البته نه به وسیله‌ی دهان، بلکه به وسیله‌ی دست‌هایی که تایپ می‌کنند!

بايگاني

...

پنجشنبه, ۲۶ خرداد ۱۴۰۱، ۱۰:۱۰ ب.ظ

در بی‌شعوری این آدم که شکی نیست.

منم مدام باید به خودم یادآوری کنم. یادآوری کنم گزینه‌هام رو که یا این یا اون.

که دنیا به کثافتی و سیاهی که اینا میگن نیست و خودم دیدمش.

که من طبق نظر اونا ضعیف نیستم و واقعا از پس خودم خیلی بهتر هم بر میام.

که گزینه کم ندارم روی میز.

که مجبور نیستم راضیشون کنم، مجبور نیستم متقاعدشون کنم، مجبور نیستم ازشون اجازه بگیرم، و مجبور نیستم ازشون مشورت بخوام. به تصمیم خودم مطمئن باشم. به تواناییم. و به اینکه وقتی از پس همه چیز تنهایی بر اومدم از پس این هم برمیام هرچقدر هم سخت باشه پذیرفتم قراره چیا رو از سر بگذرونم.

نظرات (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی