دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

این وبلاگ قراره فضایی باشه برای حرف زدن من. البته نه به وسیله‌ی دهان، بلکه به وسیله‌ی دست‌هایی که تایپ می‌کنند!

بايگاني

از طرف نویسنده عزیزتر از جانت!

شنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۹، ۰۲:۴۳ ب.ظ

وبلاگ عزیزم اکنون تو چهار ساله شدی. تولدت مبارک :)



پ ن : چون می‌دونم توی لحظه تولدت یا احتمالا دارم ناهار می‌خورم یا استرسِ برف و قرنطینه و ساعت 6 مغازه‌ها بسته میشن و تا ساعت 8 حق تردد داریم و بالاخره میتونم خودمو برسونم فلان جا یا نه رو دارم، الان که ساعت 1:18 بامداده تولدت رو تبریک می‌گم ولی تو سر ساعت دریافتش می‌کنی :دی

نظرات (۶)

  • آرتـــمیس -
  • تولدش مبارک!^_^

    پاسخ:
    مرسی ^_^

    تولدش مباااااارک

    چقدر خوبه که تو این وبلاگ رو درست کردی

    تا به وسیله این وبلاگ باهات دوست بشیم :)

    این وبلاگ خیلی عزیز هست چون ما رو به تو وصل کرده :)

     

    پاسخ:
    تو هم خیلی عزیزی ^_^
  • هانی هستم
  • به‌به! همواره نویسا باشی دوست. 

    پاسخ:
    چه دعای قشنگی... مرسی ^_^
  • یـلـــدا ‌‌
  • امیدوارم چهل ساله بشه.

    ما هم چهل سال حظ کنیم از نوشته‌هایی که از طریق اینجا می‌خونیم :))

     

    پاسخ:
    یعنی من تا 40 سال دیگه عمر می‌کنم؟ امیدوارم همه 40 سال دیگه هم عمر کنیم :دی
  • هیـ ‌‌‌ـچ
  • به به! تولدِ یکی از دوست‌داشتنی‌ترین وبلاگایی که باعث آشنایی من با یکی از با معرفت‌ترین وبلاگ‌نویسا شد، مبارک! ^_^

    پاسخ:
    ای بابا از خجالت سرخ شد وبلاگم :))

    راستی امروز داشتم آهنگ «از پیشم نرو» از بمرانی رو گوش میدادم. انقدر که از «هیچ» بودن توی آهنگ میگه همش به یادت بودم.
  • غریبه ‌‌‌‌
  • چه قشنگ 🤩 مبارک باشه 🌺

     

    پاسخ:
    قربانت ^_^
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی