دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

این وبلاگ قراره فضایی باشه برای حرف زدن من. البته نه به وسیله‌ی دهان، بلکه به وسیله‌ی دست‌هایی که تایپ می‌کنند!

بايگاني

تقاضای کمک (موقت)

يكشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۹، ۱۲:۵۹ ق.ظ

من قالب شماره 53 عرفان رو با رنگ هایی که خودم می‌خواستم ساختم و حالا می‌خوام یه عکس برای هدر بذارم. این لینک عکسی هست که برای هدر آپلود کردم. ولی هر کاری میکنم عکسی که برای هدر میذارم توی وبلاگ نمایش داده نمیشه. این آدرس وبلاگی هست که قالب رو برای امتحان کردن اونجا تغییر میدم. همونطور که می‌بینید هدرش عکسی نداره.

حتی از طریق پست آموزش هدر ساز آنلاین هم سعی کردم که هدر رو بسازم و روی قالب وبلاگم قرار بدم ولی از این طریق هم عکس نمایش داده نشد حتی توی پیش نمایش خود پست هم نمایش داده نشد.

کسی بلده به من کمک کنه؟

نظرات (۶)

اینطور که من سایت چک کردم انگاری انجامش دادی =) دیر اومدم فکر کنم

پاسخ:
یعنی هدرش عکسه نه یه صفحه آبی؟؟؟؟ پس چرا واسه من نمایش داده نمیشه؟ :(

اوه نه من با گوشی چک کردم عکس بود با سیستم یه کادر ابیه :)) فکر کنم باید تغییراتشو یجای دیگم اعمال کنی

پاسخ:
مرسی که چک کردی. حواسم به گوشی نبود. با گوشی خودم هم چک کردم همچنان مشکل داره. 
مرسی کلی از کمکت 

الان باز با گوشی چک کردم دیگه اون عکس نیومده توی هدر!!!

اون موقع بود!😐

پاسخ:
به من قالب خاص داشتن نیومده :(
از همه پیگیریات مرسی 😂

اگر دلت خواست کدارو رو برام بفرست چکش میکنم برات شاید بتونم درستش کنم

پاسخ:
خیلی خیلی ممنونم از لطفت :))
اینها لینک فایل های قالب هستن:  [HTML] ,[ CSS]
من از عکسی که برای هدر داشتم چند نمونه تو سایزها و ابعاد مختلف ساختم. اینها لینکاشونه:[یک] - [دو] - [سه] - [چهار] - [پنج]

آخرش هم لینک عکسم رو توی قالب هم برای هدر گذاشتم هم برای تصویر پس زمینه. نمیخوام تصویر پس زمینه ام این باشه ولی صرفا برای امتحان کردن گذاشتم که حتی برای پس‌زمینه هم نمایش داده نمیشه. توی فایل‌های قالب لینک [این عکس] رو برای هدر و تصویر پس‌زمینه گذاشتم.

برای من بدون هیچ مشکلی نمایش داده میشه!

ببینیش

پاسخ:
عهههه!!! واسه منم درست شده!!
اول اومدم روی ابن وبلاگ گذاشتم دیدم درسته! بعد رفتم وبلاگ تستیه رو چک کردم دیدم اونجام درست شده!!!!
چش بود پس؟!؟! 

خیلی خیلی ازت ممنونم واسه پیگیریا و چک کردنات :قلب

😄😄😄الحمدولله خواهش میکنم عزیزم کاری نکردم

پاسخ:
🙏😊
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی