دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

این وبلاگ قراره فضایی باشه برای حرف زدن من. البته نه به وسیله‌ی دهان، بلکه به وسیله‌ی دست‌هایی که تایپ می‌کنند!

بايگاني

تصمیم

پنجشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۱:۰۹ ب.ظ

تصمیم گرفتم و می‌خوام بهش متعهد باشم. در واقع تا جایی که می‌تونم سعیم رو بکنم تا به تصمیمم متعهد بمونم.

تصمیمم؟؟ قوی باشم. قوی باشم و به خودم کمک کنم. دیگه نرم توی موضع ضعف. من ضعیف نیستم، خودمو ضعیف می‌کنم. خودمو می‌برم توی موضع ضعف. ولی دیگه نمی‌خوام.

تابستون نود و شش بود که در عین فلج شدن از موضع ضعفی که توش خودمو قرار داده بودم، با قدرت خودمو بیرون کشیدم. قوی شدم و خودمو بیرون کشیدم از اون فضا. نهایت قدرت بود برای منِ اون زمان. میشه حتی اسمشو معجزه‌ی کوچیک گذاشت.

یکبار شد. پس صدبار دیگه هم میشه.

نظرات (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی