دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

این وبلاگ قراره فضایی باشه برای حرف زدن من. البته نه به وسیله‌ی دهان، بلکه به وسیله‌ی دست‌هایی که تایپ می‌کنند!

بايگاني

چالش فیلم‌بینی!

چهارشنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۸، ۰۳:۳۰ ق.ظ

یه جا یه چالش دیدم. جالب بود. 

چالش پانزده روز پانزده فیلم برای عید بوده فکر کنم.

لیست رو برداشتم و با فیلم‌هایی که دیدم و به نظرم خوب بودن پر کردم. اگه از این وبلاگ باحال‌ها داشتم(!) که چالش راه می‌اندازن، شاید این چالش رو راه می‌انداختم که همه بیان فیلم‌های خوبی که توی این دسته‌بندی‌ها دیدن رو معرفی کنن تا بشه با فیلم‌های خوب آشنا شد. البته به نظرم لیست و دسته‌بندی جالب و کامل نبود ولی حال و حوصله اضافه کردن نداشتم. مثلاً جای فیلم‌های عاشقانه، اجتماعی، معمایی، پلیسی، معناگرا، سفر و خیلی دسته‌بندی‌های دیگه خالی بود.

اینم از لیست و پیشنهادات من(با توجه به فیلم‌هایی که تا الان دیدم). البته بعد از تموم شدن لیست دیدم کلا خیلی وقته تو این ژانرها فیلم ندیدم!


۱- فیلمی بر اساس یک کتاب: Room

۲- فیلمی در مورد یک ورزشکار: Soul Surfer

۳- فیلمی در مورد یک حیوان: Life of Pi

۴- فیلمی در مورد یک بیمار جسمی: Temple Grandin (درباره اوتیسم)

۵- فیلمی بر اساس یک داستان واقعی: Das Experiment

۶- فیلمی جنگی یا در مورد جنگ: Schindler's List

۷- فیلمی در مورد موجودات فرازمینی: 10 Cloverfield Lane

۸- فیلمی در مورد تبعیض نژادی: 12 Years a Slave

۹- فیلمی در مورد یک شخصیت سیاسی: Bridge of Spies

۱۰- فیلمی افسانه‌ای/ اسطوره‌ای: Troy

۱۱- فیلمی در مورد یک شخصیت تاریخی: چ

۱۲- فیلمی در مورد یک بیماری روانی: A Beautiful Mind

۱۳- فیلمی در مورد سفر انسان به فضا: Interstellar

۱۴- فیلمی در مورد ربات‌های هوشمند: Ex Machina

۱۵- یه فیلم ابرقهرمانانه: Big Hero 6

نظرات (۳)

  • اون روی سگ من نوستالژیک ...
  • سلام سال نوت مبارک
    خوب من تقریبا 80 درصد این لیست رو دیدم ولی نه توی این عید.
    و لیست فیلم هایی که من توی عید دیدم و هنوز میبینم.
    سریال this is us  که خانوادگی هست و مهارت های ارتباطی رو خوب نشون میده.
    الیس در سرزمین عجایب 1 و 2 که خیلی جالب بود و تک تک قسمتهای فیلم درباره اهمیت زندگی و درونیات ماست
    joy که درباره یک زن هست کلا رازهای زنانگی و زن های موفق رو بیان میکنه
    فیلم nobel  اینم فیلم خوبی بود درباره زنانگی
    فیلم mary & max انیمیشن جذابی بود درباره مهارتهای ارتباطی

    و فیلم shall we dance فیلم زیبایی بود درباره رقص و خواسته های ادمی
     و فیلم i tonya  که داستان واقعی از زندگی فردی با تله های بی ارزشی از کودکی بود
    بقیه اش یادم نیست که چی دیدم فکر کنم بقیه اش همون سریال دیدم که هنوزم دارم میبینمش روزی یکی دو قسمتش رو
    پاسخ:
    سلام، سال نوی شمام مبارک :)
    اینها فیلم‌هایی نیستن که من توی عید دیدم. لیست شامل پونزده مورد بالا بود و باید با هر موضوعی که گفته بود یه فیلم می‌دیدیم. من صرفا با فیلم‌هایی که قبلاً دیدم، لیستو پُر کردم.
    ممنون واسه معرفی فیلم‌ها. This is us عالیه. کنجکاو شدم بقیه رو ببینم.
    خیلی خوبه.
    از این لیست۱۰ و ۱۲ رو دیدم فقط
    کاش فایلشم ورمیداشتی میاوردی با یه کمی تنقلات میذاشتی دور هم میدیدیم. (در این حد تنبل در فیلم دیدن :)) )
    پاسخ:
    :))))
    از این فهرست، دو تا شو دیدم که یکیشم تازه یادم نمیاد داستانش چی بود :))
    ممنون بابت پیشنهادشون
    پاسخ:
    از حافظه‌ی شما بعیده :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی