دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

این وبلاگ قراره فضایی باشه برای حرف زدن من. البته نه به وسیله‌ی دهان، بلکه به وسیله‌ی دست‌هایی که تایپ می‌کنند!

بايگاني

...

يكشنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۶، ۰۱:۲۴ ق.ظ

دلم می‌خواد به مدت x روز و y ساعت و z دقیقه و t ثانیه بشینم بدون توقف گریه کنم. احساس می‌کنم به حد انفجار رسیدم. دو چکه اشک هم به سختی از چشمام سرازیر میشه. انگار غده‌های اشکم فلج شدن، نمی‌تونن یه تکونی به خودشون بدن و اون حجم از اشکو تخلیه کنن.

دلم می‌خواد به مدت x روز و y ساعت و z دقیقه و t ثانیه بشینم بدون توقف جیغ بزنم، داد بزنم، فریاد بکشم و عربده بزنم. بدون گفتن حرفی، فقط جیغ و داد و فریاد و عربده‌ی خالص باشه. بدون اینکه واژه‌ یا حرف خاصی شنیده بشه! اینقدر فریاد بکشم که حنجرم خسته بشه، که دیگه صدام بعدش روون(روان) بشه!

دلم می‌خواد به مدت x روز و y ساعت و z دقیقه و t ثانیه بشینم بدون توقف حرف بزنم. نمی‌دونم با کی؟ فقط یه نفر باشه. یا نمیدونم چی بگم؟ دلم فقط حرف زدن میخواد، بدون توقف یا همون nonstop خودمون‌! خالی کنم مغزمو از هر حرفی که مونده. انگار که سد مغزم رو شکسته باشم و بشینم این x روز نظاره‌گر خالی شدن حرفای پشت سد مغزم باشم. طوری که بعدش دیگه دلم سنگینی نکنه از حرفی.

دلم می‌خواد به مدت x روز و y ساعت و z دقیقه و t ثانیه بشینم بدون توقف هر چیزی دستم اومد خراب کنم، بزنم، له کنم، خورد کنم، منفجر کنم، بِبُرم، خم کنم. طوری که بعدش اینقدر خسته بشم که دیگه انرژی برای هیچ کاری نداشته باشم.

دلم می‌خواد به مدت x روز و y ساعت و z دقیقه و t ثانیه بشینم بدون توقف... نه! دراز بکشم و بدون توقف بخوابم. طوری که بعدش دیگه بیدار نشم.


۱ ) x,y,z,t > 0

۲ ) لزومی برای برابری متغیرهای هر بند با یکدیگر وجود ندارد، حوصله‌ی شماره گذاری برای xها و yها و zها و tها رو نداشتم.

۳ ) d روز و h ساعت و m دقیقه و s ثانیه هم خوبه!!!


نظرات (۲)

 عجب معادله ای ..
 چرا باید اینقدر عصبانی و ناراحت باشید  ..
 توکل به خداوند متعال کنید ..

پاسخ:
نمی‌دونم چرا؟ شایدم می‌دونم چرا!
یه تومن میگیرم یه برنامه واستون می نویسم که مقادیر مورد نظر رو بگیره و بزاره به میزان محاسبه شده هر کاری دلتون میخواد بکنید.
:)))
پاسخ:
ممنون :)))
مقادیرو میدونم ولی هر دفعه متغیرن! و دقیق هم نیستن! بستگی به حال و احوالم دارن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی