دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

این وبلاگ قراره فضایی باشه برای حرف زدن من. البته نه به وسیله‌ی دهان، بلکه به وسیله‌ی دست‌هایی که تایپ می‌کنند!

بايگاني

علاقه‌های خصوصی غم‌انگیز!!!

پنجشنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۶، ۱۰:۴۳ ب.ظ

اومدم بگم که در ادامه‌ی این پست که گفته بودم کارهای داریوش آذر رو خیلی دوست دارم، می‌خوام بگم که در یک پله پایین‌تر آهنگ‌های اشکان خطیبی رو هم دوست دارم. و به همون میزان پیگیر کارهاش هستم.

بعد با خودم فکر کردم چرا کسی که داره این پست رو می‌خونه باید مجبور باشه صرفا درمورد علاقه‌ی من به یکی دو تا خواننده بخونه. چرا اصلا باید بدونه؟ چه اهمیتی داره واقعا؟ خب این آهنگ‌ها رو دوست دارم که دوست دارم، چرا باید بیام بگم؟ چرا باید کسی بدونه؟

فعلا یک جواب براش پیدا کردم. می‌دونی من وقتی از انجام کاری یا تجربه‌ای به وجد میام، از دیدن فیلمی یا برنامه‌ای، گوش دادن به آهنگی، چشیدن مزه‌ای و هر تجربه‌ی دیگه‌ای، دوست دارم اون رو به حداقل یک نفر بگم و این شوق رو توی یه نفر دیگه ایجاد کنم. وقتی اولین نفر ذوقی نشون نده میرم سراغ نفر دوم. بعد نفر سوم و اینقدر میرم جلو که یا نا امید بشم یا ذوقم بپره یا یه نفر پیدا بشه که همراه با من ذوق کنه. 

البته خییییلی کم پیش اومده که گفتن این موضوع به بیشتر از دو سه نفر کشیده بشه. معمولا یه جایی همون اول‌های کار ذوقم کور شده. 

حالا من آهنگ‌های این دو نفر رو به ویژه داریوش آذر رو خیلی دوست دارم. و به نفر اول و دوم و چندم که گفتم عکس‌العملی ندیدم که به کنار، ذوقم هم کور نشد باز هم به کنار، همچنان دلم می‌خواست به همه‌ عالم و آدم بگم. وبلاگ برای من انگار نقطه انتهاست. اینجا انگار اون حس ذوق کنندگیم ارضا میشه. همین که میام سه خط می‌نویسم و میگم من آهنگ‌های داریوش آذر رو دوست دارم، ذوقم ارضا میشه و تموم میشه.

و البته جواب دوم به سوال‌های اول پست می‌تونه این باشه که من تقریبا سلیقه کاملا متفاوتی نسبت به اطرافیانم دارم. این اطرافیان در حال حاضر خانواده، فامیل و چند دوست هستند. و عملا پیشنهادهام با هیچ استقبالی روبه‌رو نمیشه. پس چرا نیام به وبلاگم بگم که سلیقه‌‌ش کاملا با من تطابق داره؟

نظرات (۴)

  • محمد روشنیان
  • به جای گفتن مثلاً یه آهنگ رو به یکی تقدیم کنید توش تاثیر بیشتری میذاره. اگه موضوع آهنگ به ارتباطتون به طرف ربط داشته باشه هم که خیلی بیشتر تاثیر داره حتی لازم نیست براش بفرستید آهنگ رو اگه اسمش رو هم بگید خود طرف میره دنبالش و کمتر کسی هست که آهنگی بهش تقدیم بشه و ذوق نداشته باشه که مضمن آهنگ رو بدونه چون وقتی کلام از سخن باز می ایسته شعر میاد و وقتی شعر هم جوابگو نیست موسیقی به داد آدم میرسه.
    پاسخ:
    بله راه خوبیه، ولی تقدیم کردن یه بار، دوبار، دیگه نهایتا سه بار :))

    این میل در همه ی آدم ها هست
    در منم هست
    منم کلی خورده تو ذوقم 
    باس یکی و پیدا کنی ک بفهمه حسی ک نسبت به چیزهای مورد علاقت داری. اون موقع وقتی با تمرکز بهت گوش میده و درک میکنه و تو ام بهش میگی حسابی حال میکنه آدم:دی
    پاسخ:
    آخخ آره اگه یه نفر تماما سلیقش باهات یکسان باشه حتما خیلی ادم حال میکنه :))
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • وبلاگ خودتونه و صاحب اختیارش هستید.
    البته خیلی ها اینجورین(مثل من) که وقتی از اتفاقی ذوق زده میشن دوست دارند یکی هم باشه که باهاشون ذوق زده بشه، نه اینکه بزنه تو ذوقشون!
    پاسخ:
    البته تو ذوق زدن هم زیاد نبوده، معمولا ذوق زده نشدن اون آدما و این لزوما مساوی نیست با توی ذوق زدن :)
    سلام
    اتفاقا من هم به آهنگ فوق العاده علاقه دارم یعنی میگم فوق العاده یعنی به کهکشون ها فکر کنید
    من آهنگی و خوشم بیاد به دامادمون که پسرخالم هم هست می فرستم یا موزیک ویدیو فقط اون یه نفر ذوق منو می فهمند بقیه در نقش ذوق کور کن هستند
    من خواننده های مورد علاقم : شهره و هنگامه و لیلا فروهر ‌و شادی امینی هستند گوگوش هم که دیگه جای خاص خودشو داره
    باید دنبال آدمایی باشید که مثل شما ذوق موسیقی داشته باشند نیازی به تغییرتون نیست و خاص نیستید همه علاقه دارند منتهی با در صدهای بالا و پایین
    اینجا هم وب خودتونه از هر چی دوست دارید بنویسید یکی از خاصیت های وبلاگ اینکه میتونی خود خودت باشید
    موفق باشید
    پاسخ:
    چه داماد خوبی٬ خدا حفظش کنه :)
    بله یکی از خاصیت‌های خیلی خوب وبلاگ اینه که تماما صاحب اختیارشیم :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی