دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

این وبلاگ قراره فضایی باشه برای حرف زدن من. البته نه به وسیله‌ی دهان، بلکه به وسیله‌ی دست‌هایی که تایپ می‌کنند!

بايگاني

ب بسم الله

دوشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۵، ۰۲:۴۳ ب.ظ

سلام
این اولین پست منه! خب معلومه دیگه که اولین پست این وبلاگه!

من اینجا فـــــعـــــلا قراره به طور آزمایشی بنویسم تا ببینیم چه شود...

اصلا ببینم بیان چطوره و میشه باهاش راحت کار کرد؟
کاربراش خوبن؟ نوشتن در کنارشون احساس راحتی به آدم میده یا احساس معذب بودن؟
اسم هم که الان در حال حاضر "دست هایی که حرف میزنند" هست و به این خاطر این اسم رو انتخاب کردم چون من کم حرفم و عملا خیلی حرف نمیزنم با کسی و این وبلاگ قراره فضایی باشه برای حرف زدن من البته نه به وسیله ی دهان بلکه به وسیله ی دست هایی که تایپ میکنند!

و دیگه اینکه خیلی هم به ساختارش فکر نکردم... دقــــیــــقــــا یــــهـــویی اینجا رو ساختم. کاملا یهویی!

دیگــــــــــــه فعلا حرفی ندارم بزنم!

موفق باشید!

 
پ ن : اومدم این پست رو پیش نمایش کنم که ترافیک اینترنتم تموم شد :||||| یعنی "قسمت" داشت با من سخن میگفت؟ چرا واقعا؟

نظرات (۳)

همین ک بلاگ رو انتخاب کردی کار خیلی خوبی کردی . از همه بهتره ... موفق باشید
پاسخ:
ممنون
تا ببینیم این انتخاب پایدار میمونه یا نه :)

خوشامدیدی . پس اول منم بخون . خیلی الکی شروع کردم وب نویسی رو . ولی الان یکی از ارزشمند ترین دارایی هامه  ! با ۹۸۰ روز عمر 😎:)
پاسخ:
۹۸۰ روز یعنی نزدیک به سه سال!
خسته نباشی دلاور، خدا قوت پهلوان :)))
امیدوارم عمر وبلاگ منم زیاد بشه 
تو کامنت قبلیم سو تفاهم نشه یک وقت !

جمله دومم این بود : 
پست اول منم بخون
پاسخ:
بله بله مفهوم بود :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی