دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

این وبلاگ قراره فضایی باشه برای حرف زدن من. البته نه به وسیله‌ی دهان، بلکه به وسیله‌ی دست‌هایی که تایپ می‌کنند!

بايگاني

...

جمعه, ۱۱ آبان ۱۳۹۷، ۰۷:۳۳ ب.ظ

یکی از سرگرمی‌هام برگشتن و خوندن پستیه که توی همین تاریخ ولی دقیقا یکسال قبل نوشتم.
و یادی کنیم از پست یازده آبان نود و شش.
مورد یک به قوت خود باقیه ولی اگه اون موقع مثلا صفر و یک بود، الان ۰.۱ و ۰.۹ هست. مورد دو به قوت خودش باقی نیست. راحتتر میخندم. مورد سه رو مطمئنم همیشه به قوت خودش باقی می‌مونه مگه اینکه بمب بزنن محلمونو با خاک یکسان کنن. مورد چهار دقیقا، دقیقا و دقیقا معضل و دغدغه‌ی این روزهامه. و اما مورد پنج... من الان درحالی یاد خوندم پست دقیقا یک سال پیش افتادم که از خوابیدن زیاد در این جمعه‌ی تعطیل سرگیجه و حالت تهوع گرفته بودم و داشتم به خودم فحش میدادم از این رخوت خانگی!! در عین نارخوتیه ناخانگی :|
حالا چه نتیجه‌ای میگیریم؟ یک سال گذشته ولی من همچنان همونی‌ام که بودم.
همین.

نظرات (۱)

عه منم این‌جوری‌ام :))))
میرم پستایی که چند سال پیش تو همچین روزی نوشتمو می‌خونم
پاسخ:
تفریت بامزه و در عین حال ترسناکیه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی