دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

این وبلاگ قراره فضایی باشه برای حرف زدن من. البته نه به وسیله‌ی دهان، بلکه به وسیله‌ی دست‌هایی که تایپ می‌کنند!

بايگاني

...

دوشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۶، ۰۹:۲۱ ب.ظ

+ همین دو سه روز پیش بود که داشتم دو دو تا چهارتا می کردم و به این نتیجه رسیده بودم که اگه ترافیک بیشتر باشه و من بیشتر توی راه رفت و آمد باشم، زندگی مفیدتری خواهم داشت و به اون ایده ال ذهنی خودم نردیک تر خواهم شد!!! خیلی جدی هم به این چیزها فکر می کردم. و خب موضوع اینه که چند روز هم هست که ترافیک داره کم و کمتر میشه! :|
+ و خب وحشتناکه وقتی به یه چیزی فکر می کنی و حتی براش هم خیال پردازی میکنی یهو به صورت یه انتخاب سر راهت قرار می گیره! کاش بشه. گرچه ممکنه هیجان انگیز نباشه ولی به عنوان شروع عالیه :)
+ امروز به یه چیز دیگه هم داشتم فکر میکردم. به اینکه چقدر خوب شد که من وبلاگ ساختم. چقدر خوب شد که پام به این محیط باز شد. چقد خدا رو شکر :)
+ و در آخر خیلی گیج زدم امروز! برای خود گیجم متاسفم.
+ باید یه ماسک هم بخرم، هرچقدر هم زشت یا شاید مسخره ولی نیاز دارم.
+ و کلی کار و حرف دیگه... :)

نظرات (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی