دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

این وبلاگ قراره فضایی باشه برای حرف زدن من. البته نه به وسیله‌ی دهان، بلکه به وسیله‌ی دست‌هایی که تایپ می‌کنند!

بايگاني

صرفا جهت تخلیه ذهن

دوشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۶، ۱۰:۳۶ ب.ظ

الان رسما بی پولم.

امروز رفتم 121044 ریال از یه کارتم ریختم به یه کارت دیگه، 61571 ریال هم از اون یکی کارتم به کارت اصلی! تا مثلا کل داراییم جمع بشه یه جا که اگه خواستم کارت بکشم آبروم نره! و خب دیگه موجودیم رو نگم بهتره که اوردرش از مبالغ انتقالی مشخصه :)

از یکی دو روز پیش هم داشتم فکر میکردم که من که بی پول هستم. فعلا هم پولی دستم نمیرسه. پس بیام و end ولخرجی خودمو نشون بدم و از بابام بخوام از اون حسابه یه مقدار بم پول بده. حالا اون حسابه چیه؟ حسابیه که مال خودمه و پول یارانم رو بابابم سرخود توش جمع میکرد تا بذاره روی پول ماشین و یه ماشین برای من و برادرم بخره :| و نه تنها تا الان ماشینی نخریده. بلکه دیگه من زیر بار ماشین خریدن بابام برام هم نمیرم. بعله :| همچین آدمی هستم.

داشت میگفتم که داشتم فکر میکردم خب اون پول که پول منه. منم که پول ندارم. پس بیام به بابام محترمانه بگم بخشی از پولمو بم بده. حالا یه غلطی کردم و 5 دقیقه قبل از اعلام درخواستم، به مامانم گفتم و مامانم گفت واااااای نههههههه این خیلی حرف زشتیه!!!!!!!! و من :||||||

و خب نمیدونم چرا خر شدم و نگفتم و خیر سرم مثلا خجالت کشیدم! و مامانم گفت و الان بابام از پول خودش شاید بم بده و من نمیخوام یک ریال هم ازش قرض که هیچی، کلا بگیرم :|

خب یکی نیست بگه آخه احمق! پول خودته خب!

پول خودمه!!! کجای این حرف زشته؟؟؟؟ این حرف من زشته یا ... ؟ :|

پول ندارم :(

نظرات (۱)

خیلی خوبه که از خودتون درآمد دارید.

من ندارم و همیشه همین داستانها هست... :( 
پاسخ:
درآمد ندارم، قراره داشته باشم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی