دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

این وبلاگ قراره فضایی باشه برای حرف زدن من. البته نه به وسیله‌ی دهان، بلکه به وسیله‌ی دست‌هایی که تایپ می‌کنند!

بايگاني

یعنی یک ساااال تمام مانتو مشکیِ مذکور رو هررر جایی پوشیدم. بقالی، چقالی، دانشگاه، مهمونی، خرید، بازار، مسافرت، کوه، دشت و دمن، هرررر جا! از کیفیتش نگم که قربونش بشم اصلا آخ نگفته...

حالا بحث این نیست، بعد از یک سال گفتم برم یه مانتو بخرم یه کم تنوع ایجاد کنم! رفتم یه مانتوی آبی پررنگ و سیر خریدم! بعد از یک سال پوشیدن اون مانتو (مشکی)، امروز با مانتوی جدیدم در جامعه ظاهر شدم! اونم اول محرم!!

خیلی باهوشم، میدونم :) خوب شد قرمز نبود مثلا!

نظرات (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی