دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

این وبلاگ قراره فضایی باشه برای حرف زدن من. البته نه به وسیله‌ی دهان، بلکه به وسیله‌ی دست‌هایی که تایپ می‌کنند!

بايگاني

...

چهارشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۶، ۰۶:۱۵ ب.ظ

به خودت میای و می‌بینی غرق شدی... ساعت‌هاست غرق شدی توی تمام خاطرات گذشته، توی مثلا آرشیو وبلاگت، توی صداهای ضبط شده از قدیم، توی متن‌های نوشته شده، توی عکس‌ها، توی فیلم‌ها...

و هیچ کسی نیست که نجاتت بده... تو غرق شدی و باز هم دلت می‌خواد بیشتر فرو بری... با اینکه می‌دونی به نفعت نیست، اصلا به نفعت نیست و نبوده.

حداقل خودت دست خودتو بگیر و خودتو نجات بده...


پ ن : می‌دونم دیگه دارم خیلی چرت و پرت می‌نویسم. بعدا بهترش می‌کنم ان‌شالله اگه عمری بود! حداقل واسه زمانی که برگشتم و خواستم توی آرشیو اینجا خودمو غرق کنم، امیدوار بشم به خودم که اینقدر چرت و پرت‌ گو(گوینده‌ی چرت و پرت) نبودم.


پ ن ۲ : سمت دیگه‌ی وجودم میگه بنویس عزیزم! هرچقدر چرت‌تر، بهتر! -_-


پ ن ۳ : در ادامه‌ی ناله‌ها و مویه‌هام برای وبلاگ بر باد رفته، اومدم بگم که دلم واسه یه پست بیشتر از همه می‌سوخت... امروز پیداش کردم. اصلا پستی در کار نبود! رو کاغذ نوشته بودمش فقط! خیالم راحت شد. ولی این چیزی از ناله‌ها و مویه‌های من کم نمی‌کنه -_-

نظرات (۲)

سمت دیگت راست میگه :/ البته با عرض پوزش ! 
ولی خب ...
چیزی بنویس که حس الانتو بتونی بین کلمه هات جا بدی ! 
نه چیزی که ملت بگن به به !
پاسخ:
موافقم باتون
 واسه وبلاگایی مثل وبلاگ من که قرار نیست محتوای فاخر تولید کنیم(!) و تحقیقات گسترده انجام بدیم برای نوشته‌ها و فقط همین حس و حالمونو میگیم و بعضی وقتها هم نظرمون درباره موضوعی رو میگیم، بهتر اینه که حس خودمونو بگیم بدون فکر کردن به به‌به گفتن یا نگفتن بقیه :)
البته یه مرزی رو هم باید رعایت کرد :دی
  • علی شبانه
  • من امتحان کردم: چرت و پرت نوشتن بهتر از چیزی ننوشتنه!
    پاسخ:
    منم الان خیلی احساس دوستی بیشتری با وبلاگم میکنم نسبت به وقتایی که چرت و پرت نمی‌نویسم :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی