دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

این وبلاگ قراره فضایی باشه برای حرف زدن من. البته نه به وسیله‌ی دهان، بلکه به وسیله‌ی دست‌هایی که تایپ می‌کنند!

بايگاني

منِ از اجتماع فرار کننده!!!

يكشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۰۰ ق.ظ

امشب به یاد این پست افتادم‌.

خودم دقیقا همین کارو کردم البته با این تفاوت که مورد تعارف قرار گرفتم و رد نکردم.

و الآن باید با گروهی از دوستان بیرون برم. در صورتیکه یکی دوساله ندیدمشون و حتی احوالپرسی‌ای هم به طور مجازی باهاشون نداشتم و اصن من خیلی بی ربطم به اون اکیپ... 

رودرباستی عجیب و بدیه و بدتر اینکه خجالت هم میکشم نرم و حتی ممکنه خانواده هم موافق نباشن برم! و باز خجالت میکشم که برم!!

پوووف...

و بدترتر اینکه نمی‌دونم توی این گروه من چه طور باید حرف بزنم حتی!! و اصلا چی باید بگم!! و خدایا خودت یه جوری کنسلش کن یا بچه‌هایی که پایه هستن برن رو کم کن تعدادشونو‌ چون من واقعا بهونه‌ای برای نرفتن ندارم!!

نظرات (۱)

عجب . خب مجبوری مگه ؟
پاسخ:
اره مجبورم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی