دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

این وبلاگ قراره فضایی باشه برای حرف زدن من. البته نه به وسیله‌ی دهان، بلکه به وسیله‌ی دست‌هایی که تایپ می‌کنند!

بايگاني

حرفی که خیلی وقته روی دلم مونده!!!

يكشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۵، ۰۲:۱۲ ق.ظ

امشب توی خندوانه وقتی لیلی رشیدی از رفتارهایی گفت که ناراحتش می‌کنه، دیدم دقیقا دقیقا دقیقا منم از اینکه یه نفر ازم ایراد بگیره خیلی بدم میاد. از پشت سر کسی بد حرف زدن و بدبینی هم به همون میزان بدم میاد. همیشه وقتی پشت سر کسی حرفی زده می‌شده، تا جایی که تونستم در رفتم، خودمو بی تفاوت نشون دادم یا بی اطلاع... طوری که بعد از یه مدت نقطه اتصالم رو با اون جمع از دست دادم. در صورتی که دلم نخواسته نقطه اتصالم رو از دست بدم و این موضوع هم تنها دلیلش نبوده و عوامل دیگه هم دست به دست دادن، من تلاش کردم که خودمو حداقل با چیزی به نازکی تار مو هم متصل نگه دارم ولی ...

 و آخر هم نفهمیدم چرا آدم‌ها نمی‌تونن توی صحبت‌هاشون بی خیال آدم‌های دیگه بشن؟ باور کنین اینکه بخواین یه ویژگی رو توی یه آدم بولد کنین و بعد درباره اون ویژگیش با دیگران صحبت کنین و بد بگین، کم کم همه‌ی این‌ها میشه ترس‌های خودتون!! بعدا واقعا از این موضوع خواهید ترسید که دیگران پشت سر شما چی میگن؟ درباره شما چی فکر می‌کنن؟ مفهوم آبرو معنیشو براتون از دست میده و میشه یه مانع، یه ترس!! به جای اینکه آبروتون مایه فخرتون باشه، میشه نقطه ضعفتون که مبادا آبروتون بره و فلان! و باور کنید همه‌ی این‌ ترس‌ها بالاخره به سرتون میاد. همون ویژگی‌ها دقیقا از جایی که فکرشو نمی‌کردین سراغتون میاد. اگه سراغ خودتون نیاد، به سراغ همسرتون، بچتون، مادرتون پدرتون و خانوادتون میاد.

من آدم خوبی نیستم. منم گاهی پشت سر آدم‌ها حرف زدم و گاهی بد حرف زدم ولی همیشه سعیم رو می‌کنم این کار رو برای خودم تفریح نکنم و همیشه جای عذاب کشیدن هم برای وجدانم بذارم. اگه این حرفا رو هم زدم نصیحت نکردم چون متنفرم از نصیحت کردنِ الکی و فقط گفتنی!

این‌ها همه یه مشت غر بود که روی دلم مونده بود و کسی نبود تا بهش بگم. همین.

نظرات (۴)

وقتی ک هر ادمی میذاره ب ایراد فرد مقابل فک کنه،پشتش حرف بزنه و هرچیز دیگری....بذاره واسه بهتر کردن خودش دنیا گلستون میشه
پاسخ:
بله واقعا
سلااممم
همه مااینجوریم:)
ولی خیلی بده:))
ولی میگن جلوضرروهروقت بکیری منفعته:))
اگه این کاروکم کم کم کنیم راحت ترترکش میکنم:))
غورهاهم آموزنده اند:))
پاسخ:
بله همه اینجوری هستیم ولی میزان سر زدن این رفتار از آدمها و نگاهمون بش با هم متفاوته :)
غور؟ چی؟ چی هست؟ آهاااان غُر؟ نیم ساعت درگیر غور بودم :)) ؛)
اصلا همین رفتارا باعث میشه هیچ کس نتونه خودش باشه و بیشتر آدما تبدیل به موجودات ادایی و تقلیدی بشن! 
پاسخ:
دقـــیــقـــاً
واقعا موافقم
کم کم همه این غیبتا و حرفا تبدیل میشه به ترس از آبرو که نکنه کسی چنین چیزی هم پشت سر تو بگه..
کاش اینقدر غیبت زیاد نبود.. آخه سرک کشیدن تو زندگی مردم و قضاوت کردنشون نه تنها فایده ای نداره بلکه وقتتو الکی داری صرف هیچی میکنی.
پاسخ:
آره واقعا تلف کردن وقت و انرژیه...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی