دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

این وبلاگ قراره فضایی باشه برای حرف زدن من. البته نه به وسیله‌ی دهان، بلکه به وسیله‌ی دست‌هایی که تایپ می‌کنند!

بايگاني

eternal sunshine of the spotless mind

دوشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۵، ۰۲:۲۸ ق.ظ

فیلمِ eternal sunshine of the spotless mind رو چند هفته پیش دیدم. خواستم بگم این فیلم فوق‌العاده بود و از اون موقع تا الآن (و شاید تا بعدها!!!) دست و دلم به فیلم دیدن نمیره چون نمی‌خوام مزه‌ی اون فیلم بپره. و هنوزم گاهی وقت‌ها سکانس‌هایی از اون فیلم یادم میوفته و بیشتر دلم نمی‌خواد فیلم دیگه‌ای ببینم. باید صدبار ببینمش تا خیالم راحت شه!!

و اینکه با دیدن فیلم خییییلی هوس کردم موهامو به رنگ‌های فانتزی رنگ کنم. مثلا چند ماه آبی، چند ماه سبز، چند ماه بنفش، چند ماه صورتی... :))

قرمز و نارنجی دوست ندارم :دی

نظرات (۳)

  • ( ک) شباهنگ
  •  ولی فکر نکنم که موهای فانتزی به زیبایی کمک کند 
    بلکه برعکس زیبایی را از بین میبرد ...
    پاسخ:
    بستگی به رنگ انتخابی و اینکه به رنگ پوست بیاد یا نه داره فکر کنم، اون دختره توی فیلم خیلی خوشگل شده بود ^_^
    منم بعد از دیدن اون فیلم کلی از خودم خوشم اومد
    آخه تقریبا شخصیتم شبیه اون مرده هست و اون مرده دیگه توی فیلم her ... :)
    پاسخ:
    چه خوب که این دو تا فیلم شما رو به خودتون علاقه‌مند کردن :)
    پس واجب شده که تهیه کنم و ببینم 

    پاسخ:
    حتما خوشتون میاد
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی