دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

این وبلاگ قراره فضایی باشه برای حرف زدن من. البته نه به وسیله‌ی دهان، بلکه به وسیله‌ی دست‌هایی که تایپ می‌کنند!

بايگاني

در منگنه...گانیم!!!

دوشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۵، ۰۱:۰۷ ق.ظ

امروز موارد خیلی زیادی پیش اومد که باعث می‌شدن خیلی عصبانی بشم از دست یه نفر، چون همه‌اش یه رفتاری ازش سر میزد که واقعا دوست نداشتم و ندارم این رفتار رو و به شدت برام آزاردهنده‌اس. از یه طرف اگه عصبانیتم رو ابراز می‌کردم ممکن بود آبروم بره چون باید برای اون آدم توضیح می‌دادم که چرا از دستش عصبانی شدم و تا بیام توضیح بدم و اون بفهمه و عکس‌العمل نشون بده و اینا من دیگه ممکن بود منفجر بشم و آبروم جلوی بقیه می‌رفت و تمام. از طرف دیگه هم اگه چیزی نمی‌گفتم و عصبانیتم رو بروز نمی‌دادم، باید تا چند روز این عصبانیت رو توی خودم مخفی می‌کردم چون فرصت ابرازش در چند روز آینده وجود نداره و این باعث می‌شد اون موضوعات روی دلم بمونن و هضم نشن و زمان ابرازشون هم بگذره و اونقدر دیر بشه که حرف من بی ارزش بشه.

برای همین خیلی در منگنه بودم. سعی کردم نصفه و نیمه ابراز کنم ولی انگار بی فایده بوده و این رفتاری که برای من آزاردهنده‌اس هنوز داره تکرار میشه توسط اون آدم.

از طرفی بدیِ ماجرا اینه که وقتی من می‌خوام به این آدم بفهمونم که از این رفتارش بدم میاد و ازش بخوام که انجامش نده، معمولا یا من رو جدی نمی‌گیره و یا به بدترین شکل ممکن منظورم رو اشتباه متوجه میشه و وارد دعوا میشه :|

و به این ترتیب الآن دقیقا من با یک برگه «عصبانیت» به اضافه‌ی یک برگه «رفتاری که آزاردهنده‌اس و تموم نمیشه» و همینطور برگه‌ی سوم یعنی «آبروم جلوی بقیه» منگنه شدیم به هم و همه با هم در منگنه‌ایم :|


پ ن : درباره عنوان پست هم نمی‌دونم که آیا در منگنه شدگانیم؟ بودگانیم؟ هستگانیم؟ ااااگانیم؟ چی گانیم؟؟ 

نظرات (۶)

  • محمد روشنیان
  • اگر آدم بی منطقی باشه کارت سخته
    یه سری هم  کلا پرتن اونا که اصلا هیچی :|
    پاسخ:
    بی منطق نیست اونقدرا ولی جدی نمیگیره منو :(
    اصولا درست نیست که فرد مقابل بگیم که فلانی چرا آون کار رو کردی من از دستت ناراحتم و عصبانی ،  در اون صورت مثل یک قربانی میشیم .  بهترین کار برای سرزنش یک فرد بی محلی به فرد مورد نظر است . امتحان کن می ارزه :)
    پاسخ:
    البته ادما سه دسته ان:
    ۱) ادمایی که میشه بشون گفت و اصن باید گفت چون اگه نگی فقط خودتو اذیت میکنی.
    ۲) درباره اینا باید کاری که شما گفتین رو انجام داد
    ۳) دسته سوم هم اصلا مهم نیست گفتن و نگفتن یا اصن عکس العمل نشون دادن و باید گذشت :)
    شاید مواردی هم باشه که خود ادم الکی عصبانی میشه که بحثش جداست :دی
  • زَهـ ــــــ ـرآ ـهـَ ـسـ ـتـَـ ـمـ
  • منم دیشب از دست یکی اینقدر کفری شدم که بدترین الفاظ ادبیات براش بکار بردم و و رسما با خاک نابود شد! رفتاری که 3 ساله رو مخ منه :/
    پاسخ:
    چه ترسناک :))))
  • ( ک) شباهنگ
  • فکر کنم بهترین راه دوری کردن از چنین اشخاصی است.
    بخصوص در زمانی که حس میکنید رفتارش ناشایست
    است به بهانه ای او را ترک کنید‌‌
    پاسخ:
    سخته :)
    به نظرم همیشه نه ولی گاهی اوقات واقعا لازمه که ناراحتیمونو از رفتار یه ادم نشون بدیم
    عصبانیت خیلی بده
    پاسخ:
    بروز دادنش به شکل بد بده :)
  • حسام صائمی
  • سلام وبلاگ ماراهم دنبال کنید minion.blog.ir
    پاسخ:
    :دی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی