دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

دست‌هایی که حرف می‌زنند

دست‌ها

این وبلاگ قراره فضایی باشه برای حرف زدن من. البته نه به وسیله‌ی دهان، بلکه به وسیله‌ی دست‌هایی که تایپ می‌کنند!

بايگاني

eighth in one

يكشنبه, ۵ دی ۱۳۹۵، ۰۳:۴۸ ق.ظ

۱ . جدیدا فهمیدم که از پنجشنبه ها و جمعه ها متنفرم، از جمعه بیشتر.
۲ . یه ترم بود که شنبه هامو خالی کرده بودم و رسما به خودم تعطیلی داده بودم، خیلی چسبید. بی نهایت چسبید! دلیلشم این بود که شنبه فقط برای من تعطیل بود! یعنی روز تعطیلت رو بتونی خلوت کنی و مثل بقیه مردم تب و تاب اول هفته رو نداشته باشی. جالبی اون ترم هم اینجا بود که اوایل فکر میکردم که توی اون ترم شاید یکشنبه جای شنبه رو بگیره، یعنی یکشنبه برای من حس اول هفته رو تداعی کنه. ولی اینطور نبود! یکشنبه خود یکشنبه بود! با حس یکشنبه... نه تب و تاب شنبه رو داشت و نه انرژی شنبه رو... یکشنبه به همون میزان اصالت یکشنبه بودنش یکشنبه بود! همونقدری کسالت آور(!) و خسته کننده بود که قبل از اون یکشنبه هام اونطور بودن!
۳ . یک و دو ترکیب شود.
۴ . سا زما ن سنج‍_ش حالش خوبه؟ نگرانشم.
۵ .‌‌ فرآیند قهر و آشتی توی خونه‌ی ما خیلی مسخره‌است! خیلیییی!!! مخصوصا فرآیند آشتی کردن :|
۶ . از ا خب‍ ار بی‍ ست و س‍ ی هم متنفرم و ایضا حسی‍ نی با ی :|
۷ .‌‌ شبکه پنج (تهران) پنجشنبه ها، شب(!)، سریال پاورچینو پخش میکنه. و من پنجشنبه ها، شب، پرت میشم به سال های ۸۰ و ۸۱ 
:)(/|
۸ . آدم های بیشعوری که به بیشعوری‌شون افتخار میکنن، خیلی خطرناکن. حتی‌الامکان دوری بگزینید از این جور آدما :|

نظرات (۳)

  • زهرا هستم
  • از گزینه 8 چجوری فرار کنم وقتی همه جا هست :(
    پاسخ:
    چه بد...
    سازمان سنجش که اوضاعش وخیمه!
    شماره 6... منم متنفرم!
    شماره 8 :|
    پاسخ:
    ایضا :/
  • آرزو ﴿ッ﴾
  • چهارشنبه‌های من خالی بود و تقویم من یه‌روز رفته‌بود جلوتر، یعنی ۴شنبه‌ها حسِ ۵شنبه رو داشتم و ۵شنبه حسِ جمعه ولی جمعه هم باز حسِ جمعه رو داشتم:( 
    پاسخ:
    دو تا جمعه :(( 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی